utomhus foton.

Jag tvingade Amina att följa med ut så att jag kunde fota henne. Hon var först helt emot det och jag förstod henne, men jag ville verkligen passa på att ta några foton när det ändå var sommar så hon följde med ut tillslut. Detta var första gången vi tog foton utomhus och klockan var omkring 23.00 på natten när vi bestämde oss för att ta lite bilder. Vi satte på lite musik och fotade, det var så mycket roligare att fota ut och sedan redigera om fotona men det var första och sista gången vi tog foton ute. Men jag vill passa på att ta några foton nu när det är höst men vi får se hur det blir. Men fotona från i somars, min vackra (mashAllah) och enda frivilliga modell. I love yooooooooou!  
 
Foto: Faduma MH
Modell: Amina MH
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide