in my difficult mind.

 
 
Som vanligt var det ett tag sen jag skrev här, men det är så mycket som har hänt. Jag har inte haft tid och det blir väl så ju äldre man blir, man har mer att göra och man prioriterar annat. Men fan vad jagså gärna vill ha någonstans där jag kan skriva ner allt som snurrar i min hjärna.När jag var liten hade jag en dagbok som jag skrev i framtills jag var 17 år men sen glömde jag kvar den i Abu Dhabi 2007 när vi åkte hem. Men det är något som jag ska skaffa mig igen för där kunde jag skriva av mig, skriva ner allt jag känner, tänker, vill och önskar. Det är något jag känner att jag inte kan göra här. Det är och blir för privat. Hur löjligt det än nu låter så fungerar det som terapi för mig. Jag kan naturligtvis berätta allt för min familj men det är en helt annan sak när jag får ner det på papper, jag mår bättre av det och jag mår även bättre av att sen läsa det jag har skrivit. Det är så svårt att förklara men huvudsaken är väl att jag själv, förstår vad jag själv menar haha, komplicerat men det är så livet funkar ibland. Det går inte att förstå allt, det gäller väl att bara acceptera. Se, nu går jag in på något heeeeelt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide