you there...

Nu är det verkligen ett bra tag sen jag skrev något i bloggen, så tråkigt. Jag ville inte att det skulle bli så men när man har fullt upp så måste man prioritera annat. Men nu vill jag passa på och blogga eftersom att jag vet att jag alltid tittar tillbaka på vad vi har gjort under sommaren. Förra året åkte vi till Köln, Tyskland och Abu Dhabi, Arabemiraterna. I år är vi hemma och jobbar. Nu är det mammas tur att åka iväg, koppla av och njuta av hennes ledighet tillsammans med moster och kusin. Min mamma förtjänar så mycket mer än så och jag hoppas/vet att man har det underbart där. Så vad har vi gjort då? Jobbat som fan, hängt med vänner och badat lite. Förra onsdagen började fastan, Ramadan, den heliga månaden för muslimer. Jag har försökt förbereda mig mentalt för denna månad och det har gått bra hittills, Allhamdulilah. Fastan öppnas vid solnedgången, omkring 22.00 och sedan får äta vår sista måltid innan soluppgången vilket är omkring 02.00. Den här månaden är verkligen en speciell månad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide