två veckor i måndags.

 
I måndags hade jag varit utan kolhydrater i två veckor, precis som jag hade bestämt mig. Men jag har bestämt mig för att fortsätta vara utan kolhydrater under mina måltider, jag känner inte att det är nödvändigt, allt smakar ändå så gott utan kolhydraterna. Sötsaker är som sagt mitt problem och jag ska försöka hålla mig borta från det. Jag funderar dock på att äta sötsaker en gång i veckan men bara något som jag VERKLIGEN är sugen på. Om jag exempelvis är riktigt sugen på kladdkaka under veckan så ska jag bara äta kladdkaka på lördagen, eller om jag kanske är sugen på Ben & Jerrys så får det bara bli just det, Ben & Jerrys. Anledningen till detta är för att jag ska kunna diciplinera mig själv och lära mig att sluta överdriva så fort jag får tag på något sött. Bara för att jag kan köpa det jag vill betyder det inte att jag ska köpa upp hela godiskiosken som en riktig gam. Men jag har ännu inte bestämt mig, vi får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide