sommar och sol och vi har...

Nu när våren/sommaren är här så har jag jag så mycket att se framemot! Sena kvällar, grillningar, utflykter, mys, födelsedagar, fest, så mycket mer som jag inte ens kan komma på bara för att jag blir helt exalterad! Det innebär ju en massa foton och fina minnen som måste fångas på bild. Jag har haft en underbar tid bara denna korta tid, med min fina pappa, jag blir så ledsen bara jag tänker på att han ska åka nu på lördag. Min fina roliga älskade pappa, jag blir helt känslosam bara för att jag lyssnar på en låt som får mig att minnas våra tider när vi var små. Mina fina pappa, jag antar att Allah har redan bestämt varje persons livsplan och öde. Om pappa måste åka så måste han, det är bara att acceptera det. Jag går in på något helt annant nu. Vår och sommar, mina favoritsäsonger, vi har mycket att se framemot :) 
 
Det här fotot tog jag för drygt en vecka sen när vi var ute på stan, shoppade och larvade oss med vänner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide