rooooadtrip.

Nu fick det bli än en gång bli en paus från bloggen men det var inte med mening. När jag tänker tillbaka till varför jag inte hunnit uppdatera bloggen så blir jag helt excited (så komiskt att jag skriver just det ordet, lyssnar nämligen på I'm so excited med Pointers sisters, haha) men jag är verkligen det, jag är hely hypad och det ska det här ska bli såååå spännade! Jag kan ännu inte dela med mig nyheten, jag vill kunna vara hundra procent säker, och först när jag är det, kan jag dela med mig denna underbara nyheten!  Men förutom denna goda nyhet så har vi också haft för oss andra skojiga saker. Pappa har ju kommit hem och sen han kom hem har vi haft megamys här hemma. Vart vi än sitter, köket, sovrummen eller vardagsrummet så är det MYS! Min fina älskade pappa. I måndags bilade jag, Amina och pappa till Uppsala och Gävle. Pappa skulle titta på lastbilar som han ska skeppa över till Somalia, så först fick jag köra till Uppsala, sedan körde pappa till Gävle och Amina hem från Gävle. Hela bilresan påminde mig om när vi var små, vi spelade 80-tals musik och det blev rena nostaligin. Min fina älskade pappa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide