New York Beacon Digital

Det är fan stört hur drömmar kan slå in! Det känns fortfarande overkligt när vänner/familj tar upp detta och när de gratulerar mig. Nu kan jag ju äntligen berätta om den goda nyheten som jag tog lite lätt upp här i bloggen för omkring vecka sen. Jag har nämligen fått chansen att jobba som en skribent för den amerikanska nyhetstidingen "New York Beacon Digitial" Helt overkligt! Ni kommer att hitta mig på deras hemsida där jag kommer att få publicera en artikel i veckan, då jag få skriva om mitt liv här i Stockholm. Jag får även chansen att publicera mina foton på hemsidan. Allt detta hände inom loppet på en vecka och tisdagen den 15 maj fick jag signera kontraktet, scanna och skicka över dem till min nya chefs mail. Nu har jag redan hunnit skriva en artikel och snart publiceras min andra artikel! SJUKT!! Ni får mer än gärna följa mig där 
 
INTRODUKTIONEN http://nybeacondigital.com/faduma-and-the-stockholm-diaries/
MIN ARTIKEL http://nybeacondigital.com/me-faduma/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide