"har vi fått med oss allt"

Jag har inte kunnat blogga dem senaste dagarna för att vi har haft fullt upp med tentan som skulle lämnas in idag klockan fyra för att vara exakt. Jag fick världens panikångest eftersom att internet krånglade till sig och vår kurslärare hade stängt inlämningsmappen prick 16.00, så jag kunde inte längre lämna in den eftersom att tiden hade passerat. Istället blev jag tvungen att ringa vår kurslärare samtidigt som Amina garvade ihjäl sig åt min panikattack, men kursläraren var så snäll och lät mig infoga tentan. Nu kan vi ta det lugnt på riktigt. Pappa kom hem i söndags och sedan dess har vi legat i soffan och myst. Min fina älskade, söta, coola underbara pappa. Innan pappa hade kommit hem tog vi bilen och åkte tillsammans med mamma till ikea och shoppade sönder oss som om att vi våra richrich. Mmm, och så skulle vi få plats med alla varor, inklusive mattan och den gigantiska spegeln. Vi åkte från Ikeas med värsta ångesten och så satt Amina och mamma där, mitt i allt samtidigt som jag skulle ha koll på allt som hände där bak, men vi klarade oss bra. Nu ser vårt hem så mysig och fin ut. Vi har små detaljer att fixa men förutom det så är lägenheten så gott som finito.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide