grön-fina-vackra-underbara skog.

Efter min träning igår morse, lockade den gröna skogen mig som, innan våren var så dyster och tråkig. Men nu så, woooow! Jag inträde en sån vacker natur och lät stigen leda mig vidare till varje stopp. Alla fina gröna växter, blommor, träd, allt var så himla fint! När jag stirrade rakt upp mot himmeln så sken solens strålar rakt igenom och lyste upp hela skogen. Å så satt jag där, heeeeelt svettig och blöt och skulle krigaaaa för att passa på o ta en massa foton. Nu har jag suttit här och överfört alla foton från gårdagen. Jag hade nästan glömt bort hur fina fotona hade blivit! Som jag tidigare har nämnt så är verkligen naturbilder och bilder från byggnader mina favorit foton. Så fort jag fått min systemkamera så blir det en massa såna bilder! 
 
Photo: Faduma MH
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide