hallen och rummet.

Till min utställning fick jag ett stipendium som jag fick använda till framkallningen, ramar, kapakartong och all tillägg som var till utställningen och det är jag så otroligt tacksam för. Inte nog med det, utan jag fick också ta med mig mina tavlor hem från utställningen och nu hänger dem här uppe på våra väggar för mina släktingar att se. Jag la till fyra tavlor, två på moskéerna från Abu Dhabi och två tavlor på min vackra, underbara och älskade mamma. Alla foton är tagna av mig och jag känner mig så glad att jag kan faktiskt säga så om någon skulle fråga :) Dem, svart/vita bilderna hänger uppe i vårtrum och dem fyra andra har vi hängt upp i hallen, dem andra bilderna som jag tog alldelse nyss hade för dålig kvalité, min mobil kamera börjar förlora sin styrka. Så tråkigt, eftersom att det är med min mobil som jag tar alla mina foton:( Sorry, för den dåliga kvalitén.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide