två varianter.

När jag sitter och redigerar mina bilder kan jag ibland ha så svårt att bestämma vilken redigering som är bäst, därför frågar jag ALLTID Amina om hjälp. Men den där lilla lallaren är ibland inte till något hjälp. Jag kan verkligen sitta ett tag och stirra på bilderna, jämföra dem, fram och tillbaka. Här är ett fall, jag vet inte vilken som är bäst. Skillnaderna är att bild 1 ser mer verklig ut. Amina ser ut som en gammal, olycklig kvinna som har slitit under hela sitt liv, medan i bild 2 så ser hon ut som ett spöke som jag har lyckats fånga på bild men bilden ser overklig ut. Men jag vet ändå inte vilken bild som jag tycker mest om, därför sparar jag alltid båda bilderna om det är så att det finns tre, fyra eller fem varianter av samma bild.
 
 
 
"Try to see what I see, imagine my imaginations, feel the salt from my tears burning the big sore on my disgraced face. Bags weighing tons under my eyes. Crying myself to sleep, so frightened of the nights darkest shadows. Something is sleeping next to me. The nightmares never leaves, I´m chased by the darkest shadows. The ray of light never lights up my life, ever since I've realized that nothing is really, what it seems."
 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Amina MH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide