key to a new world.

ÅH! Människor säger ibland att det är värt mödan och nu kan jag verkligen säga att det här var värt mödan. För nu kan vi pusta ut och fortsätta framåt. Jag är så stolt över oss, så stolt! När min kusin frågade mig "Hur känns det?" så ville jag säga "Det är som att man har väntat på en nyckel, men man har inte helt riktigt förstått innebörden av nyckeln och dens tillgångar och vilka dörrar som den kan öppna. En nyckel som inte bara är vilken nyckel som helst utan en nyckel som öppnar och välkomnar oss till en helt ny värld" men istället så sa jag "Känslan är mäktig och obeskrivlig". Jag kan helt seriöst inte förklara känslan. Jag har Allah att tacka, Allhamdulilah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide