jag vill.vill.vill.

 
Foto: Faduma MH
Modell: Amina MH
 
Jag har hamnat i en period som jag känner går så här ------. Efter att vi båda har skaffat oss körkortet, ett körkort som som man har kämpat för, så känns det så konstigt att inte plugga teorin som vi har tidigare råpluggat. Allt känns bara konstigt, och jag hatar när jag känner mig stressad när jag egentligen inte har något att stressa över. Just det, är mitt problem, att jag stressar och känner ångest för något som inte finns att stressa eller ha ångest över. Jag vill hela tiden göra något, och nu när jag vet att vi inte längre måste lägga undan pengar till körkortet så vill jag göra så mycket mer som jag tidigare kände var begränsat på grund av körkortet (Jag klagar verkligen inte, för körkortet var ett mål för mig och jag är så otroligt glad över att ha tagit det, Allhamdulilah). Nu kan vi spara pengar, och sedan starta något. Jag vill starta något, jag vill först börja med att investera pengar på en data och en systemkamera. Jag vill kunna fota vart som helst, jag vill skriva, jag vill hjälpa, jag vill ge, jag vill bygga upp något från starten, jag vill kämpa och kriga för något som jag tror på, brinner för och som jag älskar. Jag vill, jag vill och FAN VAD JAG VILL! Jag vet vad mina drömmar är och jag SKA uppfylla dem, men jag vet bara inte vart och hur jag ska börja. Må Allah vägleda mig, inshAllah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide