essay.

Jag tar en kort paus from min uppsats skrivning. Den här gången hade jag faktiskt lite svårare att komma igång, men det finns inga undantag eller smitningar från uppsatser, prov och allt annat som denna utbildning har att erbjuda. Jag tar mig i kragen, örfilar mig själv och sätter igång. Men ibland är det svårt, jag kan sitta vid datorn, stirra på den och fråga mig själv efter timmar; "Vad var det jag skulle göra nu igen?". Nu är jag hursomhelst glad över att jag kommit någonstans, men jag har mycket kvar.Så, dem senaste dagarna har vi varit i LK, vi har varit här en hel del, men det är så mysigt att bara få vara med våra kusiner, umgås, skratta och mysa. Det här stället har en helt annan känsla, jag menar, det är så annorlunda från Stockholm. När vi var yngre tyckte vi att den här stan hade inget att erbjuda, känner fortfarande att LK är en TORR stad, men vad behöver jag egentligen från staden? Det är inte på grund av staden jag har kommit hit, utan för mina älsklingar som bor i staden. Nu när vi har blivit äldre så förstår vi vad det är vi behöver och det vi verkligen inte behöver. Min familj bor här, mina fina kusiner, mina mostrar mina morbror, vår farbror som har varit med och uppfostrat oss. Jag har det så bra har här, så jävla bra. Som en liten semester med mina kaffebönor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide