red hot, scar tissue.

Något annat som jag har varit dålig på är att publicera musik och videor. I min gamla blogg hade jag en massa musik och varje låt påminnde mig om en period när jag tittade tillbaka på mina gamla inlägg. Det känns lite tråkigt att jag inte har så mycket musik i den här bloggen eftersom att musiken som jag lyssnar på inspirerar mig och jag vill minnas vilken artist/låt som inspirerade mig till att ta dem fotona som jag tog just då.
RHCP är ett band som jag har gillat sedan jag var liten. Scar tissue påminner mig om min brorsa som alltid sjöng mws till låten. Jag gillar verkligen den här gruppen och tycker att det är så tråkigt att John som var gitarristen (den urflippade) i bandet slutade. Men, men jag antar att allt har sitt slut (jag låter så pessimistiskt!) men dem har i alla fall skapat en fin musik tillsammans, jag antar att det är det viktigtaste..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide