montera-era-era

Jag känner mig helt slut och likaså är det med syrran som har hängt med mig hela dagen. Först hade vi ett semnarie på morgonen och sedan var vi på vift efter kapakartong och framkallning av bilder. Stressigt var bara förnamnet, sedan hade jag ett möte och efter det fick jag och Amina skära i kapakartongerna. Vi skulle klippa kartongerna i flera 40x50, 50x70, 50x50 jadijadi. Det är först nu vi är hemma och käkar en sen middag. Imorgon fortsätter arbetet, skolarbete först på morgonen och sedan möte igen klockan 14.00. Amina är så gullig som har hjälpt mig med ALLT! Min fina älskling. 
 
Lite såhär känner jag mig just nu.
 
Modell: Amina MH
Foto: Faduma MH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide