miss my sister,

I fredags åkte vår älskade syster till LK och har varit borta sen dess. SUPER TRÅKIGT! Saknar henne så himla mycket så det inte är sant. Helt tomt och torrt är det här hemma. Jag och Amina har bara tagit det lugnt sedan saltentan. I lördags kom Najam över och vi hade myskväll fram tills igår kväll sedan blev det bio och Django. Vilket hysteri det har varit om denna film och vad tyckte jag och mina tre flickor? Den var helt okej, för mycket blod, dödande och svordomar. Nej, inte direkt en film som jag hade slösat min bio biljett på. Skulle hellre sett den hemma. I försig, det är ju brorsan och en massa andra killar som har rekommenderat den, kanske är det en "killfilm" vad fan vet jag. Den var iallafall inte så bra som jag hade förväntat mig. Whatever dude. En sak som är säkert är att jag saknar min syster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide