losing you.

Jag är inte så förtjust i musiken som spelas idag. Miguel och Frank Ocean är nog de enda artisterna som gör den musiken som jag verkligen tycker om och det är bara för att deras musik är så ANNORLUNDA från det som spelas idag (alla riktar sig åt mainstream och vågar inte vara annorlunda, riktigt tråkigt!!) sedan kan jag inte komma på några fler artister som jag faktiskt tycker om. Hursomhelst, det jag försöker att säga är att jag har fastnat för den här låten. Det är något med den, videon till och med. Jag tittar aldrig på nysläppta videor, aldrig. Jag väljer att inte titta och det vet många av mina nära. Jag känner inte att jag får något positivt av det, jag menar, materiella ting, halvnakna kvinnor, skit och mer skit. Jag inspireras inte, och om jag inte inspireras av något, vill jag inte ha med det att göra. Simpelt. Men Carmen kom med den här videon och hon sa "Ni kommer att tycka om den, jag lovar!!" Nu kan jag inte låta bli att sluta tänka på henne så fort jag hör låten. Min älskade vän! Men nu så, en låt och video som jag tycker om.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide