leverera.

 
 
Nu kan jag säga att jag äntligen kan ta det lite lugnt. Vi hade vår långa saltenta igår och i måndags satt vi i skolan hela dagen för att skriva färdigt en hemtenta. Vad jag har längtat efter att få lämna in tentan, öppna dörren till salen gå och och lämna salen bakom mig. Vilken känsla. Nu är vi lediga fram tills måndag sedan börjar vår nya kurs. Igår hade syrran och jag en riktigt spännade dag, (bortse saltentan) ett möte som kändes så overkligt. Jag måste sluta tro att jag drömmer, tror ännu att vernissagen bara var den dröm. Planer och planer, ideér som delas och motivation, inspiration och mer inspiration. Jag är i alla fall hundra procent insatt och ska leverera så mycket som jag kan. Helhjärtad med! Let's do this. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide