here we come.

Alltså ÅÅÅÅÅÅÅH! Jag är helt exalterad! Jag hade ju sedan tidigare berättat om att Miguel ska till Berns för att hålla sin föreställning och jag lekte helt ball och ba "Jag är DÄR om det inte är så att något hinder dyker upp eller om någon försöker att stoppa mig!" Men så för två dagar sen talar Nasra om för mig att biljetterna är slutsålda! Mitt hjärta BRAST, ni vet när man får verkligen en klump och den går inte att sväljas ner. KÖRT! Nasra hade redan kollat upp på blocket om någon sålde biljetter och det fanns en tjej som sålde två biljetter. Jag höll på att äta upp henne, som ett lejon hittat sitt offer! Nasra som är så sööööt sa "Men jag vill också gå med er!!" MEN HALLÅ SÅKLART!! "Låt oss fixa två biljetter och sedan en biljett till" Men sedan när jag kontaktade tjejen så hade hon redan hunnit sälja sin biljetter, på ett dygn! Då kände jag mig körd på riktigt (innan kände jag mig inte lika körd hahah). Sedan dess har jag letat och letat efter biljetter på både ticnet och blocket. Men nu loggade jag in på mitt konto på ticnet och försökte återigen beställa biljetter och vad hände? KÖPET GICK IGENOM!! Berns here we come you fucks (btw gillar inte Berns på grund av deras dryga vakter)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide