förbredelser.

Jag känner ännu inte att jag kan pusta ut. Vi har arbetat som robotar hela veckan, jag känner inte ens att jag kan ta det lugnt, knappast när jag sover. Det är så mycket som måste göras och det gäller inte bara utställningen utan även med tentan. Vi har en saltenta nästa vecka men innan dess måste vi även gör en mindre hemtenta som är en del av tentan. Syrran och jag har varit borta hela dagarna, kommer hem helt slut och mamma som är så söööööt kommer alltid och säger att hon har saknat oss. Jag gör allt för att mamma ska vara stolt över oss och jag ser verkligen framemot hennes reaktion på lördag. Jag har alltid visat henne mina foton och hon älskar när jag fotar henne. Om jag inte slutar nu så kommer jag att skriva en bok (en av mina mål är faktiskt att skriva en bok). Imorgon vid lunchtid åker vi in till Lava för att fortsätta med utställningen, vi ska hänga upp tavlorna, diskutera detaljer och detaljer. Jag har sett att många har hittat hit genom kulturhuset hemsida, ag vill att ni alla ska veta att ni är även varmt välkomna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide