Canon systemkamera.

Jag vet, jag har varit så rutten på att uppdatera bloggen, så dålig. Jag har haft så mycket att göra, men fota har jag gjort en hel del. Framförallt nu när jag har en systemkamera attt fota med! Efter min utställning fick jag chansen att jobba tillsammans med en kille vid namnet David som är galet motiverad och målmedveten. Han har startat allt själv, grundat sitt eget företag och kämpar för att alla i hans omgiving och även mig som han knappt känner för att uppnå våra drömmar tillsammans. För två veckor sen var han villig att låna ut sin systemkamera till mig. En systemkamera som jag tidigare har satsat för, men inte har haft råd att köpa. Han lånade mig sin kamera bara sådär (och vi känner nästan inte varandra) för att han tror på mig och stöttar mina foton. Jag satt där med ögon nästan lika stora som en ugglas ögon, chockad över att jag fick ta med mig kameran hem. Att jag har hittat någon som förstår mina foton och budskapet bakom dem, som ser det jag ser, och som har samma ideér som mig, det är sällsynt. Att sedan dessutom får jobba tillsammans med unga, drivna och målmedvetna unga människor som vet vad de vill. Jag är mer än tacksam, hypad, motiverad för det som skall komma. Jag är så himla glad över att få vara en del av detta kreativa gäng. Det här kommer att bli stort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide