brorsan

Jag har inte direkt publicerat bilder på lill brorsan, nej faktiskt inte, nu när jag tänker på det. Han tycker ju inte om när jag ska "fota!" honom. Han är precis som Nasra, hatar att bli "modell" fotad. Jag förstår det, jag gillar inte heller att bli fotad på det sättet. Men nu får det bli hans debut. Min snygga och coola brorsa som är 14 bast! STOR POJKE!
 
(För er som undrar så var det jag som bad honom göra dessa grimser och gester. He ain't no thug, utan den absolut gulligaste och snällaste brorsan man kan någonsin önska sig. Min egen lilla ängel, må Allah ta hand om honom, InshAllah).
 
Modell: Zakaria MH
Foto: Faduma MH
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide