a dream came true.

 
 
Gårdagen var som en dröm för mig. När vi hade kommit hem loch agt oss ner för att vila (jag hann knappt käka eller ens dricka igår, OBS jag klagar inte!!) kändes det som att vernissagen inte hade hänt, att allt bara var en dröm, så overkligt. Men det hände på riktigt. En av mina drömmar blev till verklighet igår. Jag har alltid sagt att jag har så många drömmar som jag vill uppnå, så många mål och drömmar så att min hjärna nästan exploderar. Jag vill SÅ MYCKET! SÅ MYCKET! Ni förstår inte. Då handlar det inte om "Åh jag vill resa runt om världen, festa och shoppa!" Nej, en av mina drömmar är att få resa runt om i världen men inte för att festa, shoppa och allt det där. Utan resa runt om i världen, arbeta som en volentär, bygga upp samhällen, hjälpa de som VERKLIGEN BEHÖVER hjälp. Sedan är det ett plus är att få se andra kulturer, uppleva landet och att få se och känna hur det riktiga livet ser ut. Ja, en av mina drömmar är även att få skriva en bok, för det är jag så jävla bra på. Men.ja, som sagt, många drömmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide