reminicing.

För precis två veckor sedan åkte jag och Amina till LK för att hälsa på våra kusiner, vi skulle egentligen inte stanna så länge hos dem men vi blev kvar i nästan två veckor. Vi åkte hem till Sthlm i fredags vid 22.00 . Hela helgen jobbade vi, lördag kväll hälsade vi på Rita och Malcom som fått sin lilla ängel den 19 feb. Där hade vi myspys, vi köpte en tårta för att fira de nyblivna föräldrarna, vi hade köpt ett ljus som hade siffran noll. Det visste vi inte att de hade. Sedan är det så typiskt av mig och Amina att tjaffsa om allt. Nån av oss var ju förr eller senare tvungen att lämna över Kayla för den andra att hålla, hahaha och det skulle vi ju naturligtvis tjaffsa om. Igår körde brorsan oss till Bredäng för att jag skulle fota David och hans vänner till en show som vi ska ha i mars. Sist jag och Amina var i Bredängskolan var vi sju, snacka om att det kändes riktigt skumt att stå där i skolan som vi en gångi tiden lekte i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide