Kayla.

Dem senaste veckorna har vi umgåtts en hel del med vår höggravida älskling Rita som är beräknad till den 17/2. Vi har masserat, städat, målat hennes naglar, käkat en massa sötsaker, spelat dans spelet (som vi blev helt besatta av), lagat middag tillsammans med hennes boi Malcom, som är helt underbar och även haft myskvällar. Jag har även passat på att fotografera henne och hennes ängel i magen. Jag hann dock endast ta tre bilder på henne, ljuset räckte inte till och min mobil börjar bli seg och tar inte så bra bilder (gällande kvalitén, det märks som mest när jag redigerar bilderna). Men här är en av mina favoriter på henne. Vi pratade i torsdags om att nästa gång vi kommer över så kanske är Kayla med oss. Åh, jag längtar att få träffa lilla ängeln. 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Rita Changa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide