underconstruction.

Jag är så jävla kräsen när det gäller min stilmall, jag har alltid gjort om den själv, mixat och fixat men nu så har jag fastnat. Lite irriterande, jag stör mig på headern, jag vill importera en bild men jag lyckas inte få det gjort. GAAH! Post delen är inte hellre som jag vill ha det, utan jag vill ha den bredare och så är det ännu mer detaljer som jag vill få gjort. Och så är jag en sån person som inte vill börja skriva om jag inte fått igång allt. Varför har jag valt att göra om stilmallen, jooooooo för att jag vill börja ta min blogg lite mer seröst. Jag är en skrivare och jag vill skriva mer och jag har fått tillbaka glöden och inspirationen, såååååå, i got to fix this shit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide