run for your life.

 
Här springer jag på morgnarna
 
Jag har kommit igång med mitt nya hälsosamma liv och jag hoppas verkligen att det håller sig hela vägen, inshAllah. Jag försöker att ta en dag i taget, för det funkar bäst så för mig. Eftersom att jag har inte har något tålamod (ännu en dålig egenskap) så förstör jag min vecka redan på onsdagen för att jag tycker att det är för långt till lördag (detta handlar då bara om min träning/nyttighet). Jag ger helt enkelt upp, så himla dåligt av mig, men nu är det andra bullar. Jag är stolt över mig själv, jag har gått ut och sprungit när det har varit regnigt och fult ute och det ska aldrig hindra mig. igen Förr stannade jag hemma för varenda anledning, om jag bara hittade en orsak så låg jag kvar i sängen, helt lycklig över att jag slapp gå ut för att springa. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide