mixar matlagningen lite grann

Sedan måndags har jag ätit mina måltider utan kolhydrater, jag tillsätter inte socker till mitt te, flingor och allt annat som man vanligtvis brukar tillsätta socker med. Människor är så bra på att överdriva, vi TROR helt seriöst att vi kommer att dö utan lite socker, utan kolhydrater och allt det där onyttiga som vi egentligen lever så mycket bättre med utan. Jag lagade lite kött med majs, sallad, champinjoner, paprika och fetaost och det smakade så GOTT!! Eftersom att jag älskar att fotografera kommer jag nog att ha lite av mina "vardagsbilder" i bloggen, jag hoppas att ni tycker om bilderna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide