leeeets doo this maaama

 
Idag fick jag sällskap av min mamma och Amina under min joggning/promenad tur. Jag har satt upp ett schema för mig själv, hur ofta jag ska springa o så. Jag har bestämt mig för att minst springa tre gånger i veckan, om jag har tid för att träna mer än så, så gör jag det naturligtvis det. Amina och jag har bestämt för att ta med mamma på våra promenader så att hon kan förlora några kilon. Det är inte bara för viktminskningen skull utan även för att det är nyttigt för mamma att få röra på sig lite. Jag pushade på mamma lite och lät henne jogga mot slutet av hennes snabbpromenad vilket ledde till att hon inte alls mådde bra efteråt,  men vi skrattade tillsammans åt mammas panik. Jag orkar inte med mamma, hon är för sööööööt. Amina fick bli mammas personliga tränare, hon gick efter mamma när de gick upp och ner för trappan och Amina pushade och peppade henne i bakgrunden, sedan gick Amina igenom armövningar, lårövningar och allt det där som ingår. Bästa mamma! Hon var så grym idag, mitt fina hjärta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide