kära vår, jag väntar fortfarande på dig.

I lördags var jag och syrran och jobbade tillsammans, helgen var en jobb helg. Först då i lördags den tjugonde april, gick jag för första gången denna vår ut med mina converse. Jag väntar fortfarande ivrigt på våren, jag vet att den kommer snart, jag ser ju alla vårtecken. Men syrran och jag går än till denna dag med våra vinterjackor, varför, jo för att vi är lättfrusna och när jag fryser så jag inter rolig o vara med. Så jag väljer hellre att ha på mig min vinterjacka tills dagen då jag känner att jag inte behöver den längre. Som det ser ut just nu, känns det som att vi får vänta ett tag till. Imorgon går jag än en dag ut med min vinterjacka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide