dags o spara.

Nu har jag satt upp nya mål som tycker att vi ska införskaffa oss. Visst, det är materiella saker men de kommer att hjälpa oss mycket. Det första är en ny dator, då planerar vi inte på att köpa en dator för 6000-10000 kr utan en dator som passar till redigering, skolarbete, foton och allt det där som följer med, det ska inte heller vara hela världen ifall att datorn skulle krascha. Vi har tidigare köpte en compaq dator för 7000 kr och den råkade min kusin tappa på glovet och nu ligger här i hyllan, i koma. Teknologiska saker har sitt slut och vi är inte såna som bryr oss så mycket om det nyaste. Sedan vill jag investera mina pengar på en systemkamera som jag kan fota ordentligt med, min mobil kamera är inte den bästa kameran, den har dock tagit väldigt fina bilder men jag vet att en systemkamera skulle ta hundra gånger finare och bättre bilder. Systemkamerans bildkvalité, no words, jag ska inte ens försöka jämföra den med min iphone kamera. Så där har vi det, en ny dator och en systemkamera. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide