copenhagen airport.

Här satt vi på Köpenhamns flygplats på väg hem, sju på morgonen, helt utmattade efter kvällen innan. Najam låg och sov på en bänk lite längre bort ifrån oss och vi satt där tillsammans, syrran och jag och planerade för framtiden. Jag vill resa, resa någonstans långt bort härifrån och vara borta länge, fota och se saker som jag aldrig trodde att jag skulle få se/uppleva. Sedan ta med mig det hem för alla andra o se. Jag har så många drömmar och så mycket jag vill se. Men det gäller o ha tålamod, jag planerar och planerar och dessa planer ska inte gå till spillo, jag ska se till att det händer om inte Gud vill annat. Så, jag ska skaffa mig en planeringsbok, där jag ska skissa och planera och breda ut mina ideér. Min resa har redan börjar, jag behöver bara fylla på tanken med ideér så att jag har fulltanke som räcker för resten av våra liv. 
 
Location: Copenhagen Airport
Model: Amina MH
Photographer: Faduma MH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide