Breakfast at Tiffany's

 
Nångång under helgen när jag gick förbi TV;n såg jag att "Frukost på Tiffany's" spelades på tv en romantisk komedi med Audrey Hepburn, men vi kunde inte se den eftersom att vi var på väg nånstans. Det är en film som jag har velat se men just då hade vi inte tid, så vi bestämdes oss för att se den idag. Både jag och Amina tycker om att se på filmer från 1950-60 talet, vi har sett några filmer med Frank Sinatra och Barbara Streisand, haha jag publicerade till och med det i min gamla bloggen för fyra år sedan, det känns så konstigt att ta upp det igen. Hursomhelst, vi tyckte verkligen om filmen, den var riktigt fin och man ser tydligt vart alla kändisar har fått sin inspiration ifrån. Filmen hade premiär 1961 och Audrey som är värsta stilikonen har så snygga kläder och accesoarer, stora solglasögon som alla kvinnliga kändisar har idag. Allt som vi såg Audrey ha på sig sa vi "Det har vi ju på oss nu". Jag gillade filmen, den var gullig.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide