blurred lines

Pharell vill jag inte ens egentligen börja prata om men jag väljer att göra det ändå. Jag fastnade för honom långt innan mina systrar och långt innan människor ens tittade på honom och T.I. har alltid varit min kille trots att mina systrar och vänner inte tyckt som mig, inte för att jag har brytt mig så mycket om det. Sedan har vi Robin Thicke och hans vackra röst, vilket gäng. En video med dem här är som att slänga en ton godis på mig! Jag gillar den här låten och gillar att videon är så lekfull, jag gillar också hur T.I. dansar senare i videon. Hela låten o och videon är bara helt magnifique som vår gamla franska lärare brukade säga :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide