blessed earthstrong.

Så, idag fyller jag och syrran år. Jag är förevigt tacksam över att Allah har låtit mig dela denna födelsedag med min tvilling. Jag skulle helst vilja spendera vår födelsedag på en strand långt, långt härifrån med reggae musik spelandes från ett café, där vi ligger i våra strandstolar och dricker kokosmjölken med ett sugrör, och så ligger vi där och njuter av varenda sekund som livet har o erbjuda. Men nu blir det inte så och jag klagar verkligen inte, jag har så mycket att vara tacksam över. 
   Vi lever, vi är friska, vi lever tillsammans med vår familj, vi har ett tak över våra huvuden, vi har har mat på bordet, vi har vår tro och kärlek och det tycker jag är det viktigaste. Sedan att man fyller år, man fyller år...jag ber och hoppas bara om flera lyckliga och kärleksfylla år med min familj och vänner. Jag önskar att människor runt om i världen finner frid, har större förståelse för varandra, medlidande och respekt. Att vi hjälps åt och lever tillsammans i en harmonisk värld där våra barn, barnbarn, barnbarns barns inte behöver leva i misär och lidande. Jag vill sprida kärlek bland mina medmänniskor...och så vill jag önska min syster en blessed earthstrong. Jag älskar dig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide