ögonblicks bilder.

Idag har vi haft en hel dag på skolan, blääääp. Skit tråkigt men ibland får man offra sig för att få saker och ting gjort. Jag VET att det kommer att vara så värt det när vi är klara! Ingen negativitet här inte! Jag är hur nöjd som helst med mitt beslut och det blev ännu mer såklart idag. BAM! Så under min "lediga" tid älskar jag att hålla på mixtra med bilder. Inspiraaaaation! Ni förstår jag älskar färger och den här bilden som jag snart kommer att publicera gör mig så glad. För den påminner mig om när jag och mina tjejer var på Grönan. Jag skrattade så  mycket att jag nästan började gråta. Vi blir som BARN när vi är där och springer runt,  jag älskar det! Jag kommer nog aldrig riktigt bli "vuxen". Men det är något med den här bilden, den beskriver lyckan på något sätt. En libererande bild som gör mig så glaaaa'. Se, det här som jag menar med ögonblicks bilder, hon har ingen aning om att jag står där bak och fotar utan av ren känsla kastar hon upp sina händer och är - lycklig - no bullshit. 
 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Najam Hussain
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide