modellen.

Idag hade vi ruppträff och det känns så skönt att det vi har planerat är fixat. Nu är vi reeeedo för tisdagens redovisningar. Så vad gör jag nu? Jag lyssnar på en av mina stora inspirationer BOOOOOB! Jag fyller vårt hem med POSITIVE VIBRATION! Det behövs verkligen nu när hösten har slagit in och när vintern är på väg. Jag och mina systrar hann inte riktigt anpassa oss till vädret när vi kom hem från Abu Dhabi. Vi kom från 40 graders värme till 15 grader. Vi blev dessutom vana med värmen, vi var ju borta i en hel månad, så vi blev som en av lokalborna. Sedan KABAAAAM! Kylsmisk i ansiktet på oss! Det kändes inte direkt så skönt att få komma hem. Speciellt inte heller när vi kom tillbaka från lyxlandet. Emiraterna och Sverige är som två helt olika världar, så stora skillnader. Man bli ju bortskämd där borta! Aja baja! Nu är vi alla fall hemma! Anpassa eller frys ihjäl! Innan jag publicerar inlägget vill jag vill dela med mig den här bilden som jag tog på min lilla kusin. Den här bilden är faktiskt en av mina favoriter. 
 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Iman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide