Min fotokänga.

OKEJ! Nu kan jag äntligen pusta ut! Designen är ready and done, efter att ha letat bland koder och stilmallar. Antar att inget kommer flygandes redo till en. Nu är jag i alla fall nöjd. Så, efter fem år här på blogg.se har jag bestämt mig för att skaffa mig en ny blogg. Varför? Jo, för att den här bloggen har ett helt annat syfte. Min stora passion förutom dans är att fotografera. Därför kommer ni att få se massa fotografier i min blogg. Men jag kommer inte bara lägga upp foton utan även mina tankar i meningar, texter, videor och annat som ger mig inspiration. Mitt levebröd förutom min familj, är mina inspirationskällor. Positivtet och kärlek! Jag har så mycket att skriva men jag vill börja med att introducera min fotokänga, som jag har med mig överallt. PHOTOBOOT! 
 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Amina MH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide