insta insta insta gram

Jag har skaffat mig så många "sidor" och tröttnat så lätt. Min gamla blogg är nog det enda som har jag haft  länge. Bloggen har jag verkligen lagt mycket tid, känsla och kärlek till. Fem år är en lång tid. Men förutom bloggen har jag också varit medlem hos myspace och poeter.se. Nu kör jag på tumblr, instagram och den "nya" bloggen. Min FB konto har jag aktiverat igen bara för att dela med mig mina bilder. Utöver är jag knappast aktiv. alla "vänner" som jag har på FB har jag unsubscribed, alltså det som de lägger upp ser jag inget av. Vilket  jag tycker är en otrolig lättnad. Jag fick bokstavligt talat ångest av att veta EXAKT vad människor gör. Jag fick reda på vad mina vänner hade gjort innan jag hade ens hunnit träffa dem. Jag visste allt om människor som jag inte ens har träffat på flera år och det tycker jag är lite obehagligt. Facebook är som en jävla stalker sida som jag inte alls tycker om. Vilket är den främsta anledning till att jag valde att ta bort min FB. Jag kommer förmodlingen ta bort den igen inomen snar tid. Nu skrev jag en bok om FB vilket inte alls var tanken. Instagram var det. Här är några bilder från den "sidan". 
 
  
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide