80-tals känsla.

Förutom att ha pluggat idag så har syrran tagit lite bilder. Jag fick en idé samtidigt som jag pluggade och såna där idéer dyker alltid upp från ingenstans. Ibland kan det vara i en dröm, när jag är på väg mot skolan, när jag pluggar eller när jag ser något som inspirerar mig. Så idag hade jag en plan. Planen berättade jag för min enda kompanjor och offer till modell, Amina haha. Min lilla älskling. En lojal modell har vi här. Idéen var att ta lite bilder på Amina när hon är lite skojig och flumig. Ibland kan jag tycka att det är kul med posiga bilder men jag föredrar ögonblicksbilder . Dem bilderna är de bästa eftersom att man fångar verkligen stunden, jag älskar det. Här är i alla lite av bilderna som vi tog idag. Lite 80-tals inspirerat med färger som jag och syrran älskaaar!
 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Amina MH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide