you live and you learn.

Det känns som att tiden inte spelar någon roll när det gäller den här texten. Jag skrev den för omkring två år sedan. Jag skrev ner precis hur jag kände och den här texten är en text som jag verkligen tycker innerligt om. För, varje gång jag läser den, minns jag varenda ord och känsla som jag kände precis då, när jag skrev texten.  Det är tråkigt att man måste uppleva detta, tyvärr men livet fungerar så ibland. Men jag är mer än tacksam för allt som har hänt för allt som händer, händer för en anledning. Jag vore inte den människan som jag är idag, om det inte hade hänt. Jag uppskattar det som ni gjort, jag gör verkligen det. För det är NI som har gjort mig starkare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide