photo of the day, yeeay,

Det var ett tag sedan jag var här inne. Jag har haft ganska fullt upp med skolan och helgen var bruutal. Skrattade och hade så jävla kul med mina pinglor. Igår kom våra söta kusiner från Dalarna. De har "Älglov" den här veckan. Vi garvade ihjäääl oss när vi fick reda på deras "Älglov" det motsvarar alltså vårt höstlov. Huuuursomhelst, idag har jag lyckats ta några nya bilder när flickorna var och köpte hårfärg. Jag ville köra på svart och vit den här gången med svart smink runt ögonen och tjocka ögonbryn. Amina skulle uttrycka olika känslor. Det blev mest en massa ilska men jag gillar det.  Men sedan tog vi också lite vinter/afrikanska bilder. Kusin kom förbi och ville också vara med så det blev "par" bilder. MEN ÅH! Vad jag älskar bilderna. Jag har suttit och mixtrat med bilderna lite. Jag sitter vid datorn som en jävla torsk.Men jag kan inte låta bli, älskar hela processen! 
 
 
No matter what, I'll keep on going. 
 
Photo: Faduma MH
Model: Amina MH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide