nittiotals foton.

 
Foto: Faduma MH
Modell: Nasra MH
 
 
Jag tänkte passa på att blogga lite, nu när jag lite tid på mig. Så vad är nytt? Den här veckan har ju varit mycket bättre än förra och det är jag både glad och tacksam för, Allhamdulilah! Vi bokade två biljetter åt lille brorsan och mamma till LK. De ska hälsa på våra kusiner, moster och vara borta i tio dagar. Mamma var först emot det men vi bokade och BAM YOU'RE GOING! Vi är mot slutet av vår kurs, så skönt. Den här kursen har varit intressant men plågsam på grund av vår kurslärare som får seminarierna att gå så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär. Idag är det Eid! En muslimsk högtid, dock är det första gången vi inte firar den tillsammans med mamma. Så vad ska vi göra nu? Jag ska fota Amina. Hon ska ha små hårbollar, nittiotals byxor och tröja med tjocka ögonbryn. Det ska bli kul! Det var längesen jag fotade, saknar det så MKT! Så nu kör vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide