concrete jungle

Det här blir alltså min första video inlägg och det kommer massa mer av dem. Inga egna videos som är på mig själv, utan det blir musik videos. Jag lägger upp det som inspirerar mig och det jag lyssnar på just då som jag publicerar videon. Så vilka "artister" (vill egentligen inte kalla dem för artister för, för mig är de mer än bara artister) ord kan inte beskriva dessa två, Bob Marley och Michael Jackson. Om jag börjar nu kommer jag aldrig att sluta. 
 
 
 
 
Jag älskar hur live spelningen låter precis likadan som den studiolåten, jag älskar hur Peter Tosh och Bunny Wailer wailar så fint i bakrunden, jag älskar hur Bob Marley uttrycker sig när han sjunger,jag älskar hur man hör varenda instrument, jag älskar budskapet i låten, jag älskar att man kan relatera den här låten till nutid, jag älskar att man aldrig kan tröttna på Bob Marley & The Wailers.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide