thought I'd lost my phone.

Okej, nu verkar det som att jag inte lyckas få upp filen till min jävla mobil. Men då får jag skita i det. På tal om min mobil, häromdagen trodde jag att jag hade förlorat den. Jag bryr mig inte så mycket om iphonen i sig, utan jag bryr mig mer om mina texter och mina 5649 bilder som jag har i den. Hursomhelst, när jag satt och pluggade, stängdes mobilen av. Den var redan laddad, så låga batterier var inte problemet. Jag talade om för syrran om vad som hade hänt. "Din mobil behöver uppdateras. Det är kört för den. Du kan glömma dina bilder, de är redan borta. Ta mobilen till araben så fixar han den!" Jag blev så ledsen, mina bilder! Jag ältade och ältade men tillslut orkade inte älta på det mer, så jag var tvungen att släppa det. Men sedan kom jag ihåg alla familje bilder, videor på mamma när hon dansar, OOOOOH! Då blev jag ännu mer upprörd. Nästa morgon försökte jag sätta igång mobilen igen. Och det gick! Jag överförde alla foton från mobilen till usbn. Nu har jag 79 bilder kvar i mobilen. Tack för att jag fick en ny chans :) 
 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Faduma MH
 
Jag såg nästan ut såhär (PAAAAHAHAHHAHA!! MOBBAD!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide