some deeper thougts.

Jag känner mig så grovt inspirerad. Jag ska, jag vill och jag kommer att! Jag ska fortsätta tills döden stoppar mig. Så många drömmar att jag bara ryser av glädje när jag tänker på vad jag vill uppnå. Jag älskar och jag vill sprida kärlek, jag vill känna att jag lever. Det kommer gör jag genom att jag hjälper, finns där för folk som behöver en, genom att jag gör det jag älskar, så många drömmar. Jag blir helt galen! Jag vill känna mig stolt och nöjd över att jag åtminstone försöker. Jag kanske inte får så mycket stöd men huvudsaken är att jag får stöd av mina närmaste. Även om en del av mina nära inte alls uppmuntrar och stöttar mig som jag trodde att de skulle göra, så gör det mig inget. Mitt mål är att sprida kärlek, lämna budskap, inspirera och förändra det som går att förändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide