ilsken, sorgsen, glömt.

 
Idag tog jag dem här bilderna när jag satt i vardagsrummet alldeles ensam. Mamma och Amina hade gått till affären och jag satt där helt ensam, och började gråta, haha. Jag skojar bara. Jag var faktiskt ensam hemma, men sedan la jag märke till hur snyggt ljuset sken så starkt bakom mig. Ljuset var så stark att mina kinder blev överdrivet smala och mitt huvud formade sig som ett alien huvud. Jag testade mig vidare och bilderna fick detta resultat. Amina såg mina foton och började garva ihjäääääääl sig och började mobba mig, hahahhahhahaha, jag garvade också som en åsna. De är ju roliga, oredigerade, jag ser ut som en idiot. Men  det spelar ingen roll och jag föredrar att publicera såna här foton än, HEJ JAG ÄR SNYGG - foton på mig själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide