I am indeed grateful.

I helgen fick det bli en massa jobb. Babylon system keeps us chained. Men, det hindrar aldrig mig från att foto.
 
Jag känner att natur foton ger mig en massa mer inspiration än porträtt/mode/skönhets bilder. Jag har tröttnat som fan på det men jag fortsätter ändå att ta såna bilder eftersom att de är dem oton som jag får nöja mig tills vidare. Sen när jag har skaffat mig en systemkamera kan jag ta fokusbilder och rörelsebilder. Det är så svårt att ta såna foton med min iphone och vanliga canon kamera som är urdålig (haft den sedan 2008). Men snart ska jag skaffa mig en Canon Systemkamera, yeeeees men tills dess måste jag ha tålamod och nöja mig med det jag har. I am indeed grateful. Här i alla fall några bilder från helgen. 
 
Foto: Faduma MH
 
 

 
 
 
tionde.november.tvåtusentolv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide