cuuuuuzins.

Okej, nu har jag bestämt mig för att åtminstone försöka step it up lite grann. Jag har varit urdålig på att uppdatera sidan och här kommer ursäkten. Jag har bara inte haft tid eller så jag inte ens knappt tänkt på att skriva och lägga upp bilder. Ruttet av mig. Men nu ska jag försöka ändra på det. Så, dem senaste veckorna har varit riktigt sköna. Vi har umgåtts med familjen och vänner, skrattat, lagat mat, skrattat och skrattat. Mamma och lille bror har varit bortresta hela veckan och våra två sötnosar till kusiner har varit hos oss i en vecka. Vi har haft taco kväll, sena myskvällar, varit i stan i två timmar, bakat, skrattat och skrattat! Men idag var den dagen som de var tvugna att åka hem. Så himla tråkigt och så himla tomt. Mina pluttar. Men innan de hann åka hann vi faktiskt ta några foton, foton som jag älskar. Men den här är en annan bild på syrran och min fina kusin från i somras.
 
Foto: Faduma MH
Modeller: Amina MH & Ruweida MH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide